157 stycken rullade...

...köttbullar. Det är klart att vi måste bjuda på svenska köttbullar. Det är ju en klassiker! Jag förbereder mig för kommande evenemang. Lika bra att vara ute i tid. Det ska bli jätteroligt och det är vår första stora fest här i Malaysia som jag nu förbereder. Jätteroligt att så många verkar komma också. Ni som känner mig vet ju hur kul jag tycker att det är med fest, vänner, mat, vin, musik och kanske lite dans.
 
Jag rullade och rullade och det tog tid innan jag såg någon skillnad i bunken. 
 

Kommentarer
Postat av: anette

håll Casper borta är mitt tips! Har gjort samma av två kilo köttfärs inför "svenskmöte" i Bahrain, frös in i god tid och tog fram för att tina (längst in på arbetsbänken). Åkte och handlade och möttes av en hund som såg ut som en havande gris...Roligt minne såhär i efterhand men just då när det fattades köttbullar till festen, hon lämnade 6 stycken, och en hund som kräktes...Åh jag längtar och saknar Sassy nu!
Roligt att läsa din blogg. Anette

Svar:
Malaysiafrun

2013-04-10 @ 14:14:55
Postat av: anette

håll Casper borta är mitt tips! Har gjort samma av två kilo köttfärs inför "svenskmöte" i Bahrain, frös in i god tid och tog fram för att tina (längst in på arbetsbänken). Åkte och handlade och möttes av en hund som såg ut som en havande gris...Roligt minne såhär i efterhand men just då när det fattades köttbullar till festen, hon lämnade 6 stycken, och en hund som kräktes...Åh jag längtar och saknar Sassy nu!
Roligt att läsa din blogg. Anette

Svar:
Malaysiafrun

2013-04-10 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0