Dags att njuta igen!

Ansiktsbehandling, reflexology, massager, pedikyr och manikyr är gott för själen och det finns överallt. Jag köpte ett behandlingspaket när jag precis kom hit. Fick först prova en gång och den behandlingen varade i fyra timmar. Hur härligt är inte det! Det var många omgångar med olika krämer varvade med massager, maskiner och bad. Den varma jaccuzzin var rosbelagd, stearinljus, skön musik, utsikt över HELA stan och en jättespegel mittemot där jag såg mig själv le och då tänkte jag... "Because I am worth it". 
 
Här ligger jag och har hela underbara behandlingen framför mig. 
De sysslar inte bara med ansiktsbehandlingar utan hjälper även överviktiga tjejer att gå ned i vikt. 
En avslappnande atmosfär och hela stället känns som retreat. 
En av flera som ska ta hand om mig i ett par timmar framöver. Hon förfasas över att jag ligger i solen som får till följd att min hy blir torr. De tycker att vi är crazy med vårt bruna ideal. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0