Full rulle...

Det är baksidan när man varit på en härlig semester. Hur kan man planera att ha fest efter en semester...Orutin, kallas det. Borde förstås först ha fest och sedan semester. Det är en hel del att fixa med. Eftersom vi inte har fullt sortiment av glas, bestick, tallrikar, ugnsformar, såsslevar, såsskålar, champagneglas, seltersglas, vinglas, termosar, kaffebryggare, vattenkaraffer, coolers, is, transport m m så blir det lite extra förutom stolar, bord, dukar m m för drygt 40 personer. Förutom att jag köpt mycket har jag fått låna ihop av alla hjälpsamma, gulliga vänner här. Sedan har jag handlat in all dryck och mat och nu känner jag att jag har fått hem det mesta för att börja baka smördegstilltugg imorgon och fortsätta med oxfilén och kycklingen på fredag. På lördag blir det gratänger och sallader. Ni som följer min blogg vet ju att jag redan rullat alla drygt 150 köttbullarna.
Lite fint vill jag också att det ska vara så det har jag pysslat med... Jag ska ta bilder och visa er sedan.
 
Det ska bli så himla roligt och jag ser verkligen fram emot lördag...Tjooohooo...Partytime! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0