Hans födelsedag...

...firade vi på Perhentian Island. En jätte, jättemysig ö en timme med båt från fastlandet. Flyger från Kuala Lumpur till Kota Bharu på Malaysias östkust och tar sedan taxi en timme till färjelägret Besut. Jag hade bokat in oss på en dyktripp där sju dyk ingick. Mer om dykningen i ett annat inlägg. 
 
Här har vi en fräsch 50-åring. Visst ser han ganska nöjd ut?!
Vackra Perhentian Island. Tuna Bay Resort där vi bodde bra, precis på stranden. 
 
Jag hade med champagne och lite annat för att göra Hans dag lite speciell. 
Här sitter vi på restaurangen och har beställt färska jätteräkor som de grillade till middag. Mums!
Till efterrätt hade jag ordnat med en överraskningstårta då personalen kom fram och sjöng "Happy Birthday". 
Barfota gick vi sedan stranden hem och tittade på den stjärnklara natthimmeln. God Natt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken underbar födelsedag!!! Inget dåligt ställe fira 50 årsdagen på! Även om jag förstår att två små döttrar saknades. Stort grattis Hans!!!

Svar: Ja, det var flickorna som saknades...Vi har bokat till härliga Perhentian när de kommer i augusti. Då får vi fira med dom ;-)
Malaysiafrun

2013-04-22 @ 18:05:16
Postat av: Linn London

ni är världens sötaste

Svar: Tack söta du!
Malaysiafrun

2013-05-01 @ 11:35:28
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0