Heaven or Hell...

Ja, det beror på vem du frågar.... Hans favoritställe när det kommer till shopping är Digital Mall. Som ni hör så rör det sig om elektronik och där finns teveapparater, datorer, skrivare, digitala skärmar, kameror, mobiler med mera med mera och alla märken finns representerade. Ett fyra våningar stort elektronik shoppingkomplex fylld med kartonger i olika storlekar! För lite bling bling för min smak...Trots att vi skulle köpa mobil till mig var jag ganska måttligt road... Jag blev ju bestulen på min nya Iphone (mindre än en månad gammal) när jag var på dansgolvet på "Havanna" senast. Grrrrr, vad sur man kan bli!
 
När jag nu har möjlighet att välja igen blir det en vit Sony Xperia Z. Den är jättefin och den är gjord av glas och damm- och vattentät. Det kan behövas i det här fuktiga klimatet. Kameran har 13 megapixlar (att jämföra med Iphones 5) och det är viktigt att jag får fina bilder som jag kan dela med mig av, eller hur? 
 
Fyra våningar och sortimentet är är gigantiskt. 
Kanske en ny fin kamera... 
Såhär glad blir Hans av att shoppa på "Digital mall".
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har också nya Samsung mitt norska abonnemang, så mkt bättre än IPhone du kommer inte bli besviken!!

Svar: Jag gick för nya SONY och den känns super.
Malaysiafrun

2013-04-06 @ 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0