Nu har jag migrän...

... och det är egentligen inte så konstigt. Ställde väckarklockan tidigt för att vara på Hilton hotell inne i stan kl.9. Åkte redan halv åtta för att ha lite marginal, men det räckte ju inte. En normal halvtimmes resa tog 2 timmar!!! Jag skulle gå på guidad tur med Jessika som bott här i sju år och som kan massor om KL. Hon visar på guldkornen som kan ta år att hitta om ens någonsin... Jag anslöt lite senare och det var en riktigt givande dag.
Tack snälla Jessika! Nu vet jag var jag ska hitta knappar, silver, pärlor, sömmerska, massage av blinda, bra kopiaväskor, taxfreealkohol, kundahlinyogan, saris m m och också massor av restaurangtips och tips om sevärdheter!  
 
Såhär såg det ut från mitt bilfönster idag på morgonen och stundtals stod det helt still. 
 
Här ser vi Jessika (i vitt) engagerad som vanligt. 
 Charlotte får hjälp att prova ut en fin Sari och se vad fin hon blev! Den kvinnliga silhuetten förstärks i dessa vackra plagg tycker jag. 
 
 
 
 Visst är det skillnad på Saris och Saris...
Här har vi hela gänget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0