Snacka om frustrerande...

Nu är det mycket fix inför vår fest (Hans 50års-, inflyttnings- och sommarfest ) nästa helg. Jag tycker ju att det är roligt att laga mat så den delen kommer jag att göra, men när jag åkte för att hyra bord,stolar m m fick jag en fråga som jag faktiskt aldrig tänkt mig... Hon hade skrivit upp 4 stora runda bord, 40 stolar, 4 vita dukar, transporten m m och sedan när vi började tala om tallrikar, glas, bestick m m tittar hon på mig.
-Do you eat porkla?
Nej, jag förklarade att jag själv inte heller är så överförtjust i fläsk och jag lovade henne att det var inte på menyn. Hon sprang då för att dubbelkolla med sin chef och när hon kommer tillbaka skakar hon på huvudet och säger;
- Can notla!.
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0