Vilken egoboost!

Idag åkte vi in till Brickfields dels för att handla ihop lite alkoholhaltiga drycker men också för att prova på den beryktade Blind Massagen. Jag och Hans valde en pressurepointsmassage som är en betydligt djupare än den vanliga oljemassagen. Min blinda massör MiuMiu hade över 20 års erfarenhet och hon var verkligen duktig. Det dröjde inte länge förrän hon började kommentera "Do you do a lot of excercise?" och "You have a strong body" och "So small stomach". Behöver jag säga att jag blev glad. Jag har tränat stenhårt sedan jag flyttade hit och hon kunde inte se det, men känna...Jag har ingen bild därifrån med hänsyn till Miu Miu som inte ser. Det skulle kännas så "rude".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0