Det gör ont!

Ja, jag har fysiskt ont av att ta avsked av Matilda den här gången. Tårarna vill inte sluta rinna och kroppen värker... Det är jobbigt just nu! Det blir förmodligen inte förrän till sommaren som vi får träffas igen och nu har hon varit här i fem veckor. Det är en ynnest att få vara tillsammans med sin 24-åring dag och natt i fem veckor och så har det förstås inte alltid varit, men idag är vi bästa, bästa vänner med våra flickor. Vi kom hit för snart 14 månader sedan och Matilda har varit här vid tre tillfällen och totalt 11 veckor och Amanda (som inte kom med den här gången) har varit hos oss vid tre tillfällen och totalt 13 veckor. Vi ser fram emot mars då Amanda kommer nästa gång. Avstånden är förstås baksidan av att bo här i Kuala Lumpur, men även om vi skulle bo i Stockholm är vi ändå inte i samma stad. Matilda bor i Örebro och Amanda i Oslo och när de kommer hem till Stockholm är det så mycket annat och andra som drar... Jag vill att mina flickor ska veta att de är oändligt älskade och jag känner en sådan glädje att just ni är i mitt liv ♥ Massa kärlek till er båda och tusen tack för den här gången Matilda!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona i Umeå

Fy så hemskt det måste kännas i mammahjärtat 😱 har
Ju bara haft Emma i Stockholm i ett år men det
var nog så hemskt att skiljas varje gång man setts .Hur länge
stannar du och Hans i KL ?
Tur ändå att vi numer har Skype och andra
möjligheter att "ses" som det inte fanns bara för
Typ 20 år sedan

Kramar Mona

Svar: Ja, det är tur att det finns Skype och FB, men "vardagskontakten" är fantastisk att få uppleva (igen). Stockholm är nära, men ändå långt bort så jag förstår vad du menar. Så hade vi det innan vi åkte. Jag har tjänstledigt i två år till, men vi trivs så vi får se hur länge. Vi tar en dag i taget... Snart underbara Langkawi för er del?! Hoppas att ni kommer att trivas. Se till att besöka "Brasseriet", en mysig restaurang med god mat ;-)
Malaysiafrun

2013-12-27 @ 12:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0