Jullunch

Sweatjejerna, cirka 30 stycken, hade samlats på Hilton hotell för att önska varandra God Jul och äta julmat tillagade av vår svenske kock Mikael Elfving. Det vattnades i munnen när maten kom in och det fanns mycket gott, men min favorit förutom den inlagda sillen var hjortsadeln. Minus får de för att det saknades dukar på borden och någon liten dekoration hade inte skadat.
Vår ordförande Jessica hade i vanlig ordning tänkt på alla i styrelsen när det var dags att överlämna änglar som möjliggör att vi kan ha det så fantastiskt bra här i KL. Min egen insats belönades också även om jag "hoppade" av i samband med att jag började studera.
Glad andra advent och över hela stan är det vackra dekorationer. Här är jag på Mid Valley.
 Den som inte gillar matbilder kan sluta läsa här!
 Mikael kom ut och visade stolt upp hjortsadeln.
 En del av alla efterrätter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0