Finbesök på landet!

Min bästa, underbaraste vän Eva klämde in ett besök hit till mig i Flen innan hon återvänder imorgon till sitt "nya" (sedan ett år tillbaka) hemland Kenya. Hon kom med tåget igår och åkte tillbaka idag. När jag ska hämta henne hör jag tung åska och ser den mörka himlen, men lyckligtvis når ovädret oss aldrig och vi har fortsatt fantastiskt väder med soliga härliga dagar. Vi har verkligen tagit vara på vår tid tillsammans med surr långt in på natten. Åh, vad det är värdefullt med fin vänskap och jag känner mig upprymd av glädje. Tack Eva för att du finns och ger mig så mycket energi <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vad ni hann med!!

Svar: Vi var uppe redan halv åtta ;-)
Malaysiafrun

2013-07-27 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0