Var är Ernst?

Jag vill ha en Ernst, en som ser vad som ska göras och gör... Hans vill inte. Han vill dricka kaffe och titta på. Jag bestämmer mig för att bli min egen Ernst och jag är sjukt stolt vad jag åstadkommit. De gamla tjocka plankorna som jag målade för nio år sedan och som legat ute i alla dessa år var dags att slipas och fixas och de blev riktigt fina i "shabby chic"style. När jag är helt klar ska det bli ett bord som ska stå ute på gräsmattan med ekgrenarna som "tak". Visst blev det fint?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har ju sett förr du har talang för inredning, heja heja!! Vill ha i min trädgård:-)

Svar: Bordet blev jättefint, men då skulle jag vilja ha nya stolar till. Nu åker äntligen plastmöbeln som vi köpte för 3 500 kronor 1988. Snacka om god kvalitet, för god helt enkelt!
Malaysiafrun

2013-07-03 @ 20:39:51
Postat av: linn london

du är så tuff du!! bra jobbat, ni har det ju bara så himla hemtrevligt och mysigt.

Svar: Tack snälla! Det finns inte mycket som är så rogivande som att skapa. Kram till dig!
Malaysiafrun

2013-07-04 @ 14:27:28
URL: http://radarmagazine.se/linnwiberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0