Härlig dag, eftermiddag och kväll!

Eftersom jag är först att åka till Sverige, redan på måndag träffades vi på en lunch på Shangri-La hotell. Allt fanns på den här buffén och det var gudomligt gott. Vi åkte sedan vidare för en pedikyr, lite shopping, ett glas vin på Social och såklart mötte vi upp med killarna på W I P på kvällen. Det var en toppendag, eftermiddag  och kväll med bästa tjejerna! 
 
Snygga Tarja, Ulrika och Susann.
För en seafoodälskare som mig var det här heaven. Mmmmm.., krabba, ostron, musslor, gambas, havskräfta, tonfisk och gåslever!
Kolla in Seafoodavdelningen...
Sushi...
...och Dim Sum såklart!
Tarja förser sig med lite kallskuret.
Susann gillade ostarna och det är lyx här, eftersom hårda och goda ostar är en bristvara. Jag längtar efter färska rödbetor med ruccola, pinjenötter, och GETOST. 
En chokladälskares dröm!
Tänk att till och med den vackra blomuppsättningen i foajén luktade sommar och hägg. Det är dags att åka till Sverige nu!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vilken mat och snygga uppläggningar. Ostron skulle jag aldrig äta, tål verkligen din mage alla skaldjur. På denna bild var du faktiskt lik Ann-Sofie litegrann i profil när du stod vid maten.
Hur klarar du vikten med alla godsaker ni erbjuds där borta.
Du är dig ganska lik.

































Svar: Åhh, min mage klarar allt. Det är fräsch mat här så inga problem ;-) Jag simmar varenda (nästan) dag och det hjälper kanske... Kram på dig
Malaysiafrun

2013-06-01 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0