Alla tjejers dröm...

...måste vara att få shoppa loss skor på en skomässa med över 150 mässplatser som säljer skor. Det ville iallafall inte jag missa!!! För fjärde året i rad ordnas Malaysia International Shoe Festival. Där samlas skodesigners från främst Asien. Malaysia har producerat skor i över 100 år och är kända för sin goda kvalitét och design. Här kommer ett litet axplock av alla härliga skor jag såg idag. Och visst blev det några som fick följa med hem... Hittar ni några favoriter?
 
Jag och Nobue vid entrén till mässan. 
Här har vi alla samlats för att shoppa loss. Tjejen längst till vänster var på besök, Nobue, jag själv, Tarja, Agneta och Ulrika. 
Jimmy Choo hade sina fina skor bakom "lås och bom". 
Det fanns gott om fantasifulla skor...
De här påminner mig om 70-talet och ABBA!
Tjusiga...Undrar bara hur de är att ha på sig!
Coola skor...
Känns väldigt asiatiska...
Av de designade skorna var de här mina favoriter...
Fantasin har fått utrymme igen...
Inte aktuellt för oss med 35 graders värme....
Undrar om man går och balanserar i dessa... Kanske bra för vadmusklerna.
De här tyckte jag var ascoola, men jag går ju sällan eller aldrig i högklackat så för min del blev det...
...dessa lågklackade. Jag har blivit bekväm, eller jag har väl egentligen alltid burit lågklackat. Kan ju bero på att jag redan har längden ;-) 
Tarja hittade snygga sandaler som matchade sitt nagellack och armband.
Vi var alla goda shoppare, men jag vann ...Det var bara jag som handlade fyra par! Sedan gillar jag när de kostar 60 kr/par. Då blir även jag en shopaholic!!!

Kommentarer
Postat av: Mathy

Men åååååh nice! Har du målat ena nageln i glitter?? Det har jag med!! Fint :)

Svar: Det är Tarja i gänget som är modern! Puss på dig <3
Malaysiafrun

2013-03-29 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0