Fartfyllt värre...

Vilken turgumma jag är! Jag fick nämligen två gratisbiljetter till helgens Formel1 tävlingar. Bästa läget  i start-och målfållan och biljetter till Guns N Roses konserten som kommer att avsluta hela evenemanget. Jag måste väl erkänna att det aldrig varit någon dröm för mig, varken med Formel1 eller med hårdrockskonsert, men nu känns det faktiskt lite häftigt.
För några år sedan var jag på kundbesök i Nürburg, Tyskland och då ingår såklart att åka med en tysk racerförare Formel1 banan i Nürburgring och det gick fooort, fooortare fooooortast och vi var lika ofta utanför banan som på. Vi var tre kollegor som reagerade helt olika. En av oss fick gå på toaletten, den andra skrattade helt hysteriskt och sedan jag då som såg mina barns ansikten hela vägen. Den här gången kommer jag att hålla mig vid sidan om med öronkåpa på. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh vad roligt!

Svar: Såg att ni tittade på F1 på TV och höll utkik efter mig... Krama mina fina syskonbarn Liam och Milla
Malaysiafrun

2013-03-23 @ 09:19:56
URL: http://elisabethlundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0