Känner mig lite udda...

Vår "Community" med vakter består av 520 hus, det ena vräkigare och större än det andra. Vi bor mitt bland förmögna kineser. Inte ovanligt med flera bilar och inte vilka som helst; Ferraris, Mercedes, Lexus, Porschar, Rolls-Royce, Lamborghini m m. När vi bestämde oss för att bo här hade jag/vi träffat vår hyresvärd som är holländare gift med en malaysiska och Felicier, min malaysiska kompis som är gift med en italienare. Tänkte aldrig tanken annat än att det skulle bo en och annan västerlänning här, men ack då...inte några. Jo det ska tydligen vara 18 st., men jag har inte sett någon...;-). 
En kilometer längre bort i Valencia bor många västerlänningar och dit åker jag ibland när jag vill ha lite västerländskt sällskap eller vill spela golf för där finns en fin bana.
 
Vi har ett fint gemensamt område med stor pool, två restauranger (kinesiska), yogaklasser, basketbollplan, gym och tennisplan, men det är sällan någon där. Jo, förutom en förstås...jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0