Kul med besök!

 
Äntligen mitten av februari. Eftersom Johan är nästan 13 år yngre än mig så var det mycket länge sedan vi var tillsammans på det här sättet. Vi är lika på många sätt och det visar sig framförallt när vi spelar bismarc. Tävlingsmänniskan går inte att ta miste på!
De och vi njöt av solen, värmen och poolen. Vi hade även några lata dagar på Langkawi för att få se något mer än Kuala Lumpur. Här kommer ett bildspel på lite av det vi hann med att visa från KL. 
 
Min fina bror Johan och hans Elisabeth. 
 
Chinatown för shopping och för middag på "vårt" kinahak där maten är gudomlig!
 
Mångprisbelönta restaurangen Tamarind Springs. Maten är fantastisk i det här landet och det tror jag att vårt besök var riktigt imponerade av!
 
Elisabeth fyllde 25 år när hon var hos oss och det ville vi såklart fira ordentligt så vi började med hembakad tårta! Fortsatte sedan till "Pampas" på Changkat där bra restauranger och barer ligger sida vid sida. 
 
Här dricker vi de bästa mojitos och äter gott på W.I.P i Bangsar - Kuala Lumpurs "Stureplan".
 
Genting Highlands med en hisnande skylifttur. 
 
Stranden Pantai Chenang på Langkawi.
 
Många sköna stunder vid vår fina pool.
 
Batu Caves och 272 trappsteg upptill templet för att få vår välsignelse. Här är den 42,7 m höga hinduiska guden Lord Murugan avbildad. Här får man även träffa många, många apor.  
 
Tvillingtornen, Petrona Towers som är världens högsta 451,9 m.
 
Nästa gång hoppas jag att han tar med sig de här fina syskonbarnen Liam och Milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0