Min fina kompis...

...saknar jag ♥ Vi har varit bästa vänner sedan Eva kom och spelade med oss på Teg i volleybollaget i 7:an hemma i Umeå. Sedan har vi följts åt genom åren och bland mycket mycket upplevt en 11 månaders jorden-runt-resa tillsammans som tjugoåringar. Jag tror att det var den resan som präglat oss båda såtillvida att vi gärna väljer att bo utomlands. Eva är inne på sin andra sväng i Afrika och bor sedan drygt ett år med sin familj i Nairobi. Vi drog även igång en "designerkarriär" då vi för fyra år sedan åkte till Bali för att sy upp kavajer.
Allt är möjligt, nyfikenheten och aptiten på livet är det grundläggande som jag tycker förenar oss. Synd bara att vi är fysiskt långt ifrån varandra, men i tankarna har vi varandra... Kram på dig!
 
Fina, fina Eva i sitt Sköna Hem i Nairobi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0