Nyårsafton i Kuala Lumpur!

Spenderade förmiddagen vid poolen och sedan gick vi hem och gjorde typiska tjejgrejor som ansiktsmask, plockade ögonbrynen, bubblade i vår jaccuzzi m m. Vi förberedde oss för kvällen. Vi lagade en utsökt 3-rättersmiddag här innan vi skulle ut och göra Kuala Lumpur. Hans kände sig dålig och hade bestämt sig för att vara hemma. Vi hade förbokat taxin till halv tio och fyra partysugna tjejer styrde mot Luna Bar, takterassen med Petronas i bakgrunden. Jag hade även förbokat där, men de hittade inte igen vårt namn. Så typiskt! Ställa sig i den löjligt långa kön var inte aktuellt, men de var snälla och lät oss gå före. Vilken toppenkväll och Pippi säger; "Det här är nog den roligaste nyårsafton jag haft i hela mitt liv. Den var perfekt från början till slut." Jag kan bara hålla med...Förutom nyårsafton för 23 år sedan då jag och Hans gifte oss då förstås ♥.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk att vi fått så många fina år tillsammans... Jag är så lycklig och du är mannen i mitt liv!
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0