Äntligen...som jag väntat!

Jag och mobiltelefoner verkar inte alls komma överens. Jag köpte ju en Iphone som jag blev bestulen på efter mindre än en månad ute på en klubb. Snacka om arg och frustrerad jag blev när jag upptäckte att någon öppnat min handväska på dansgolvet. Köpte sedan nyaste Sony Ericsson Xperia Z och den var jag så nöjd med. Den har nämligen 13 megapixlar mot 5 på Iphone. Jag tar ju mycket bilder så det kändes som ett givet val....MEN, den gick sönder efter 1 månad. Det var tydligen någon känt fel, men de skulle ändå reparera den. Nu tre veckor senare visar det sig att de måste ersätta den med en NY. Hoppas nu att jag har bättre tur den här gången...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0