Cool tjej...

...ska ha coola skor. Är det inte underbart med mina döttrar som trots sin längd (de är båda längre än mig) gärna och alltid har höööga skor när de går ut. Det gör mig stolt! För egen del känns det konstigt att vara huvudet längre än alla andra. Amanda tvingade mig förra fredagen att gå i "high heels" och det var urjobbigt... Jag tror jag blivit lite för bekväm, men visst är det snyggt...Det håller jag med om!
 
Amandas nya snygga i min favoritkombination, rosa och orange...Lägg märke till hennes tatuering "Life is what you make of it" och den är dedikerad mig...Stolt mamma!
...med matchande snygg orange väska. 
Amanda, en av mina fina döttrar som är hur cool som helst... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0