Godmorning Ladies!

Igår samlades vi alla Sweatjejer hemma hos mig för en sista träff inför sommaren. Det var som alltid jättekul att ses och den här gången hade vi styrt upp det lite med frågor om vad det innebär att åka hem, vad det innebär att bli kvar och hur vi kan ta hand om våra nya Kuala Lumpurtjejer som kommer hit på bästa sätt. Vi är alla i samma situation och då är det viktigt att vi ser, hjälper, träffar och bryr oss om varandra. Life here is fantastic!
 
Här är min "maid" Amanda som hjälper mig att få allting serverat. 
Här hälsar jag mina kära vänner välkomna till bords! 
Snygga tjejerna Susann, Ulrika och Anki.  
 Vår ordförande Jessika, vice ordförande Helen och Anne, som tyvärr lämnar oss i sommar. 
Stiliga tjejerna Anna-Lena och Madeleine. 
Eva och Mica poserar glatt.  
 Jeanette och Tarja. 
 Här ser vi hela gänget uppvakta födelsedagsbarnet Anki med skönsång...
...jordgubbstårta och paket. 
Efter kaffemorgon stannade styrelsen kvar för att hålla möte. (Anna, Ulrika, Jessika, Anki, Jeanette, Helen och Mica). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0