Idag har jag räddat ett liv...

Så himla tråkig dag från början till slut. Började med att jag var dubbelbokad med både golf och "cookingclass" och det upptäcker jag kl. 8 imorse. Det är såklart ett lyxproblem, men av olika anledningar blev det varken golf eller cooking. Det blev en japansk lunch med Amanda istället och den hade jag helst velat ha ogjord...Vi blev nämligen väldigt osams. Väl hemma bestämde vi oss för grillat till middag och när vi intar maten får Hans ett mystiskt uttryck och håller faktiskt på att svälja ihjäl sig. Jag är snabbt uppe och tar ett krafttag på honom bakifrån så att han tillslut får luft. Fy vad det var otäckt!!!
 
Det är de man älskar mest som också kan uppröra en mest. 

Kommentarer
Postat av: Annica Sjöström

Tur du räddade brorsan. Hjältinna!!!

Svar: Ja, det var riktigt obehagligt. Det är tur att man instinktivt vet hur man ska göra. Jag blev så himla rädd och Hans var tacksam!
Malaysiafrun

2013-05-14 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0