Så vill jag också bli firad...någon gång!

Joanna är min kanadensiska kompis som jag spelar golf med en gång i veckan. Vi har bivit mycket goda vänner och jag är verkligen glad att ha henne som vän. Igår hade Gary ordnat fest för sin fru Joanna som fyllde 40 år. Han hade samlat oss alla på en restaurang/food studio. Vi väntade tålmodigt och till slut dök födelsedagsbarnet upp. Hipp Hipp Hurra.... 
 
Joannas gästbok.
Både hon och jag blev faktiskt rörd till tårar och hon var riktigt tagen av stunden...
Vacker är hon också.
Joanna med sin make. 
 
Hennes bästa vän Nadja som hjälpt Gary att fixa och greja. 
Garys söner från Kanada hade kom på besök för två dagar sedan. 
Joanna och Garys söta dotter Viktoria. 
Per och Hans. 
Gary, Hans och Per. 
Nobue och goda vänner. 
Min golfkompis Doris och hennes man Doug
Matlaget som ska fixa förrätten. 
Jag och min kära make. 
Sean och Susann från Kanada.  
Nobue och Veronica som är härifrån. 
Fler gäster. 
Jag och min fina dotter Amanda. 
Joanna och Hans. 
Här har vi alla tjejer tagit av oss en sko för att killarna ska hämta en och hitta sin bordsdam....Ja, det är klart att jag ibland vill vara med och styra upp...Kul va! 
Vilka är Amandas och vilka är mina?
Vilken drömtårta för en tjej som fyller 40 år. Man önskar ju bara att det var en riktig väska...
...och det är klart att hon fick en äkta vara också. Inte illa!
Se så nöjd ett födelsedagsbarn kan se ut!
Här är familjen samlad, men vi saknar Viktoria. 
Tusen tack för en trevlig tillställning och att vi fick vara med ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0