Helgmys!

Lämnade in min andra examinationsuppgift i förrgår och det har varit många dagar och kvällar framför datorn och böckerna och det känns riktigt befriande! Värt att fira och det var kul att träffa hela fredagsgänget på WIP.
Vi mötte upp med Dan och Nina för en trevlig golfrunda och belönade oss sedan med mexikansk lunch och en kall...
Väl hemma njöt jag av en skön eftermiddag med Sugar Crush, FB och skönsång och gitarrspelande av Hans. Kan man ha det bättre?
Efter en god middag tog vi fram vår vattenpipa. Den brukar komma fram då vi vill njuta lite extra och är nog ett arv från vår tid i Saudiarabien. Happy Halloween och Happy Deepavali ( Indiens Festival of Lights)! Jag kan inte låta bli att skicka världens underbaraste Anna-Stina, min svärmor som gick bort för snart två år sedan, en tanke och tänder ett ljus!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0