Sjukhus

Hans har legat i influensan hela veckan och jobbat hemifrån. När jag är så sjuk skulle jag aldrig klara att jobba. Hoppas det ger sig snart... Själv har jag precis gjort klart Swedsec-testerna. Imorgon är ju deadline och det känns skönt att vara klar. För er som inte är i finansbranschen kan jag berätta att det är Finansinspektionen som har ställt det som krav att alla som jobbar med finansiell rådgivning ska vara certifierade. Det ger en viss kvalitetsstämpel kan jag tycka. Annars har den här veckan varit mest plugg. Fick en kick av att få tillbaka resultatet från förra uppgiften eftersom jag fick toppresultat på alla betygskriterier. Skönt! Imorgon är det fredag och då blir det golf med de svenska tjejerna. Hela helgen var bokad med gäster, men eftersom Hans är sjuk är det väl bara att ställa in...tyvärr!  Och nästa vecka på onsdag kommer äntligen Matilda hit och jag längtar, längtar, längtar...
 
 Längtar och drömmer mig också tillbaka till våra härliga dagar i Seminyak på Bali!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0