Veckan

 Varje söndag träffas killarna i bandet för att jamma. Några konserter har vi inte sett, men premiärspelningen är bokad på en privat fest här framöver. Då kommer det att svänga och rocka! Det vågar jag lova!
 Här har vi tagit med oss bröllopspresenterna och nu hoppas vi att de förutom lite andlighet också tar väl hand om sin nya familjemedlem som de redan döpt till "Bamse".
 Efter helgens golfrunda på The Club Med Hans stannade vi och åt lunch! Hit hoppas jag att jag får ta med Alfred i vår!
Den här veckan har varit golfintensiv. Spelade tisdagsgolf på Valencia med kanadensiska tjejerna Doris och Joanna och idag har jag spelat med svenskgänget Susann, Maria och Nina på KGPA!
Här har vi vår Caddie Nancy som var riktigt duktig på att vägleda oss i puttspelet. Jag har nog aldrig satt så många långputtar! Här ser vi ett tydligt exempel på hur tjejerna klär sig för att skydda sig mot solstrålarna. De vill hålla sig vita och det är idealet här i Asien. Aldrig blir man nöjd!
Vackra banor här i Kuala Lumpur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0