Vi bara förbereder oss...

...på den stora dagen då Gary och Tarja skulle säga JAAAAA till varandra. Men, vi behöver rulla tillbaka bandet lite.
Killarna är seriösa musiker och förutom deras normala spelningar på söndagar har vi och paret Hillin även träffats lördagkvällar för att få ihop det så att de skulle kunna öva in Ronan Keatings "When you say nothing at all"  och Foreigners "I want to know what love is".
Här har vi Ullis i köket.
Våra duktiga killar. Det lät helt fantastiskt på bröllopet! Kolla in utsikten från Peter och Ullis våning.
Klänningen skulle inhandlas och kortas av. Hans nya linnébyxor skulle förlängas...
...och nya skor och underkläder ville jag såklart handla. 
Frisyren prövade jag ut hos mina frisörer för att eventuellt göra det själv. Susann och Ullis gjorde dock mitt hår jättefint på självaste dagen. Tack för det tjejer!
 
 
Köpa in presenter och göra något kul av det. Presenterna är tunga pjäser på många kilo, men de är coola tycker jag. Det fick bli bilder istället. En Buddha i var mans hem och såklart en hund, en engelsk bulldog passar väl paret Archer. 
 
Ja, nu känner vi oss förberedda och redo för bröllopet och det blev ju ett riktigt "Sagobröllop"! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0