La Dolce Vita!

I fredags mötte vi upp med ett gäng vänner, gamla och nya var James och Karen (för oss). Mysig middag tillsammans! 
På lördagen åkte jag och Hans till Moritz Wellness för att få ansiktsbehandling. Det var första gången för Hans, men inte sista gången... Nästan tre timmar senare var vi färdiga och hyn var soft som en barnstjärt.
Lördagkväll hade vi bestämt oss för att åka till helikopterplattan för Ullis och Peter hade aldrig varit där. När vi kom dit hade de stängt igen för det regande och åskade och då ska man nog undvika tak på 36:e våningen...Vi stannade istället i baren på 34:e...
Regnet det bara öser ner, men vi springer till Hakka där vi bokat kvällens middag. En kinesisk restaurang som alltid är fullbokad. Ett mycket populärt lördagsnöje bland framförallt kineserna. Vi hade bord för tolv och som vanligt riktigt trevligt!
 
Vi går sedan vidare på en liten pubrunda i Pavillion och tro det eller ej, men vi var de sista ute den här natten och stängde Pavillion. Ja, någon ska ju göra det också... Söndagen vill jag helst inte prata om, men Hans spelade både golf och tränade några timmar med bandet. Själv har jag precis skickat in min hemtenta och månadens uppgift som "Rekryterare" till skolan. Vilken skön känsla det är! Ny vecka nu och massa nya möjligheter...För visst är livet "La Dolce Vita"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0