Mysig helg!

I fredags mötte vi upp på WIP för aw och middag tillsammans med några Sweatjejer och deras män. Kul att träffa lite "nya" människor Ibland också. Det är så enkelt att umgås här...Det är varmt och skönt, äta på restaurang är billigt och "alla" är vi i samma situation d v s långt från anhöriga och "gamla" vänner. Det gör att vi försöker ta hand om varandra så gott det går...
 
Fick en fin inbjudan av Olivia (Susann och Gordons dotter) som går ut gymnasiet och då blir det graduation och middag i slutet av maj.
 Här har vi fredagsgänget sim var med senast.
 I lördags spelade jag och Hans en golfrunda. Sedan tog vi taxi in till stan för att shoppa, ta ett glas vin, gå ut och äta på "Pampas" på Changkat och avsluta en mysig dag och kväll tillsammans med en Daiquiri på Havanna! Jag älskar gatulivet här och KL har en brokig men härlig skara med människor från jordens alla hörn. Det som är riktigt beklämmande är tyvärr alla de prostituerade som intar gatorna på småtimmarna...
Världens godaste Daiquiri!
På söndagen spelade vi golf med Susann och Gordon. Jag behöver en golftränare NU för nu är jag desperat! Och jag som har nya klubbor borde ju spela bra...Ja, golfbagen är inte ny utan där kör vi "antique style", men de är kult...
Efter golfrundan tog jag fram canvasduken, oljefärgerna, penslar med mera. Trodde nog att jag skulle måla mycket när jag skulle få massa fritid, men jag har inte riktigt kommit igång tidigare... Idag försvann timmarna... Det är roligt och det passade ju bra eftersom Hans ändå åkte till Mumbai, Indien idag. Här ser ni mitt "konstverk" och jag vill förtydliga att jag aldrig utgett mig för att vara någon konstnär...Men oj vad det är roligt att leka med färger...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0