Rekord?

Vilken mysdag vi tjejer hade igår. Jag började min dag på samma sätt som nästan alla dagar nämligen med att simma 1000 meter i poolen. Sedan möttes vi upp på 1Utama, Sydostasiens största shoppingcenter och världens fjärde största med över 700 butiker (sex våningar och två byggnader). Det är mitt "hemmacenter" eftersom det ligger nära. Lite shopping på HM och Forever21 och det blev bland annat två nya bikinis. Vi åt lunch, åkte vidare till Bangsar Village för att fortsätta vår "girlyday" med pedikyr och manikyr. Mötte sedan upp på WIP för en aw och middag med Hans och många andra... Vi slog nästan rekord med sexton vid bordet... Idag väntar poolparty med knytisbbq hos Susann och Gordon... Håll tummarna för att vi slipper regnet i eftermiddag...Trevlig helg på er!
Vår härliga pool och mitt andra "hem"!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Simning verkar vsra the shit så snygg som du är - värsta formen! Kanske i kombination m det härliga liv du lever! Kram otrevlig helg!

Svar: Tack detsamma Jessica! Jag mår toppenbra och det är ett underbart liv Vi har här... Njuter av varenda sekund och känner stor tacksamhet att jag/vi får uppleva detta. Trevlig helg på er också! Har ni sprungit något lopp?
Malaysiafrun

2014-04-26 @ 07:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0