Saknar er...

Det är den enda nackdelen (som jag kan komma på) med att bo utomlands... Att vara så långt ifrån "nära och kära" när man bor såhär. Syskonbarnen växer mycket på 10 månader och man missar deras vardag, deras finurliga tankar och deras glädje och kärlek. Javisst kan man FB och Skype och tack och lov för det, men jag säger som mitt syskonbarn Alfred när han saknar vår Ceasar mycket "Det är inte samma sak, man känner ju inte pälsen"... Söt! Sedan saknar jag såklart kära mamma och mina syskon, våra bästa finaste barn (Amanda träffade jag i augusti och Matilda i december) och många av er goa vänner! Ser fram emot i sommar då jag/vi förhoppningsvis hinner träffas! Stor varm kram till Dig och tack, för att just Du finns i mitt liv!
 
 Många härliga sommarbilder från vårt Bettness strax utanför Umeå! (Många av fotona har jag knyckt av Bettan, tack!)
Min mamma, syskon och syskonbarn!
 
 Käraste barn...
...och finaste bästa vännen Eva som får symbolisera er alla goa vänner därute! Kram på er och en extra kram till Eva med familj som nu flyttar "hem" från sammanlagt nästan fem år i Nairobi. Varmt lycka till önskar jag er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka underbara bilder!! Var inne på Karl Johan förra veckan, frågade efter Amanda men hon var i Mexico. Härligt!

Livet går fort och det är inte kul att vara borta från familj o vänner, känns även för mig som bara bor några timmar bort. Missade min mosters 60 årsdag förra veckan och Vickys tjejmiddag. Men nästa helg ska jag dit!:-)

Stor kram!

Svar: Det är helt klart myntets "baksida" men vi får ta igen det i sommar... Kram
Malaysiafrun

2014-04-03 @ 06:17:50
Postat av: Anonym

Kära fina Ann-Charlotte, jag saknar dig med... massor! Det är det värsta med att vara långt från sitt hemland är den stora saknaden av alla vänner. Jag ser otroligt mycket fram emot att träffa dig igen och göra ett besök i vackra mysiga Flen. Längtar!

Svar: Nu är det inte så länge kvar...Puss o kram till dig!
Malaysiafrun

2014-04-05 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0