Åter i Kuala Lumpur!

En vecka nu sedan vi kom tillbaka och det har varit mysiga dagar. Det är en härlig "vardag" vi har här och det är fantastiskt att få ha det såhär en period i sitt liv och jag är evigt tacksam att jag och vi fått uppleva det, men var tid har sitt... Vi njuter så länge vi bara kan! Matilda har en tatuering "Love the life you live and live the life you love". 
 
Fyra golfrundor i veckan och det är nog rekord för min del. Här poserar vi på tredje hålet på Monterezbanan framför våra kanadensiska vänner Gary och Joannas fantastiska nybyggda hus med infinitypool. Wow!
 
"Vardagen" här i KL är sköna dagar med simning och poolhäng...
... pedikyr och långa sköna (inte alltid) massage...
...kaffemorgon hos Mica som bullat upp. Kul att träffa alla de övriga svenskorna och ljudnivån var som vanligt mycket hög. Fin stämning i den här gruppen damer!
Restaurangbesök... Här kinesiskt på Dragons. Har verkligen längtat efter asiatisk mat.
...och här är vi på mysiga "Leonardos" med Susann och Gordon.
... Aw på WIP på fredagar med fyra par den här fredagen. Den klassiska Mojiton och den indiska favoriträtten "Makanwala" var ett givet val efter tre månaders uppehåll. Fredagstraditionerna har vi hållt på!
Hemmamys har vi också med lite klipp och fix av min käre make. Vilken fining! 
...och många härliga och sköna kvällar på vår fina uteplats. Temperaturen med 28 grader är helt perfekt!
 Skål på er och hoppas ni får en bra vecka! Vardagen är bra. Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0