Mantanani Island

Tänk att det bara är en vecka sedan vi gjorde en dagsutflykt från Kota Kinabalu i Borneo till paradisön Mantanami. Två timmar med färja och man var tvungen att köpa ett heldagspaket för 500 kr/person och då ingick färjan, lunch och snorkelutflykt till ytterligare två öar. Eftersom våra kroppar var i "pain" valde vi att njuta av lugnet på huvudön. Vi gick en låååång härlig strandpromenad och nu tror jag att de vackra bilderna får tala för sig själv...
 
En dag kommer jag tillbaka och då för att stanna ett par nätter och kanske göra några dyk! Klättringen upptill Mount Kinabalu gör man bara en gång i sitt liv och den är nu checked! Tack och lov för det!
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Jag och min sambo gjorde en snorkeltur till Mantanani i januari, när vi reste runt i Malaysia. Så otroligt vackert! Det enda negativa var väl att båtens ena motor gick sönder, och vi låg och drev runt ett tag på öppet hav. Det resulterade i att hälften av alla på båten blev sjösjuka och började spy... Det var en lättnad när vi äntligen kom fram till paradisön :).

2014-02-25 @ 21:26:09
URL: http://hella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0