Good feeling!

Innan sju hämtade min granne och gode vän Felicier upp mig för ett träningspass i Bukit Gaising. Det är där det är många branta stigningar. Hennes kompis Nars som både är vältränad och springer maraton följde också med. Vi sprang(!) i 90 minuter och på bänkarna där man normalt sätter sig för att vila, där körde vi styrketräning. Känns skönt att man orkar, men jag var trött! Efteråt hade vi bokat in oss på ansiktsbehandling och välbehövlig massage. Drygt tre timmar senare och med en skön känsla i kroppen tog vi en sen lunch tillsammans. Jag stannade kvar i stan och passade på med frisörbesök innan jag på kvällen hade bokklubbsmöte och middag hos Tarja med åtta andra tjejer. Efter en lång trevlig dag låg jag tyvärr i migrän ett par dagar.., men det är en annan (mycket tråkigare) historia.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0