Gott Nytt År!

 
En snabb tillbakablick av underbara 2013 är svår att göra. Det är tur att jag bloggat för att där finns årets dagbok nedskriven! För varje år ska och bör man ju hoppas på att det blir ännu lite bättre, men det blir svårtoppat för året som gått har varit så extremt positivt och roligt. Nyårsafton var en fantastisk avslutning på ett roligt år. Jag är mycket tacksam över att vi fick möjligheten och att vi tog chansen att flytta ut igen och jag har svårt att tänka mig en bättre plats än Ku(a)la Lumpur. Nu hoppas vi bara på ett riktigt Gott Nytt 2014!
 
En kul kväll där Susann och Gordon hade ordnat bord för närmare 20 personer på Troika Restaurant uppe på 23:e våningen. Jag och Hans var på plats drygt två timmar innan (på grund av förväntad trafikstockning), men det var inga problem att ta sig in den här kvällen. Det gick ingen nöd på oss...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0