Grönt är skönt!

 
Jag älskar att vakna här. Det är så vackert, lugnt och de ljud som hörs är från de färgstarka fåglarna som till exempel den klarblå Kingfisher. Från balkongen ser jag ner på våra stora Koifiskar (som ska inbringa tur enligt kineserna). Jag är nog en countrygirl, men någon gång skulle det vara roligt att bo mitt i "smeten". Kuala Lumpurs innerstad har 1,6 miljoner invånare och med områdena omkring är det 5,7 miljoner. Det är motorväg hela vägen in. Undviker vi "rush hours" är vi där på 20-30 minuter. Vi bor kvar till vårt kontrakt går ut i november, men sedan får vi se. Har svårt att tänka mig en mer naturskön plats bara.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte mitt i KL med Ceasar!:-(


Svar: Bättre än han har det nu blir svårslaget ;-)
Malaysiafrun

2014-01-27 @ 14:14:01
Postat av: Bettan

Tack! Han har faktiskt börjat ta sig ut på lite promenader, så det är en början i varje fall! :) Har försökt få honom att skaffa ett träningsprogram på appen Runkeeper, för den hjälper en ju med att lägga träningen på en nivå som passar, men han är lite svårinspirerad ;)

Svar: Det är tur att du är ett gott föredöme och förhoppningsvis inspirerar! Kram till er
Malaysiafrun

2014-01-28 @ 20:33:15
URL: http://elisabethlundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0