Hälsoundersökning

Oj oj oj vad de är effektiva här. I tisdags besökte jag Pantai Hospital klockan tio för att göra en hälsoundersökning och fyra timmar senare var jag klar. Förutom det sedvanliga urin- och blodproven röntgade de ryggen, tog EKG, scannade alla inre organ med ultraljud, mammografi, ultraljud av brösten, och besök på gyn. Efter lunch (som de bjöd på) var alla resultat färdiga och jag fick träffa doktorn. Personalen var helt fantastisk och så många varma leenden och omtanke har jag sällan känt. Det fanns alltid någon som var "ansvarig" för att jag skulle hitta och följde mig runt till de andra avdelningarna. Alla "papper" las i en väska som jag sedan fick med mig hem. Sedan har jag återbesök till veckan för att träffa Hematologiläkaren och det ska bli spännande att höra om de har några andra infallsvinklar på min "sjukdom". Allmänläkaren trodde att jag hade denguefeber, men det kunde vi snabbt avfärda eftersom jag levt med de här låga blodvärdena i mer än tio år!!!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas allt går bra för dig! Och förhoppningsvis kommer det upp med världens enklaste och bästa lösning för dig. Tänker på dig! puss

Svar: Tack snälla för omtanken! Det gör mig glad ;-)
Malaysiafrun

2014-01-27 @ 11:27:20
URL: http://radarmagazine.se/linnwiberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0