Nya äventyr!

Hans är ledig på tisdag och fredag. Tisdag är profeten Muhammads födelsedag och på fredag är det den indiska högtiden Thaipusam. Den högtiden har jag lovat mig själv att fira med tusentals andra i templet vid Batu Caves, men jag berättar mer om det efter nästa fredag. Nu sitter vi och väntar på flyget till Penang. Fyra nätter på Hard Rockhotellet på stranden. Ska bli helt lovely! Penang ska förutom strand och bad också vara bra på mat. Det ser vi fram emot! Trevlig helg mina vänner!
I de sköna massagestolarna kan man lätt "slå ihjäl" en halvtimme. Passar bra för min onda rygg. Har köpt en tempurmadrass till sängen så förhoppningsvis ska det lindra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0