Söndagspromenaden!

Igår inhandlade jag nya trekkingskor. Mina "gamla" som jag fick av mina tjejkompisar i 40-årspresent (ett tag sedan) känner jag är något för små tyvärr. Inför kommande expedition Mount Kinabalu vill jag såklart ha sköna skor. Jag har nu tränat varje dag och idag var vi i Bukit (betyder berg) Gaising som är en ganska bra uppförsstigning. Det gick riktigt bra och naturen är fantastisk här. Mäktigt är nog ordet som bäst beskriver djungeln här!
Mina nya trekkingskor!
Här har vi ett "svettigt" gäng; jag, Hans, Tarja, Gary, Ivalina, Petko och givetvis Ceasar!
Hyfsad lutning och tydligen ser hela bergsbestigningen ut såhär. Både Tarja och Gary har gjort Mount Kinabalu så det är bra med alla tips!
Nästan 6 km, 2 timmar och drygt 650 kalorier senare smakar det bra med sportdrycken 100Plus!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0