Stenhårt!

Överallt i stan finns härliga väggmålningar. Den här fotade jag idag i Bangsar och FREE känner jag mig också nu!
Nu har jag lagt på ett kol de sista dagarna. Med vad tänker ni? Jo det är ju så att jag pluggar på distans via Malmö, Kompetensutveckling av Personal. Igår skickade jag in min fjärde uppgift.  Känslan som infinner sig varje gång är obeskrivlig. Idag känner jag mig så oerhört glad och det går riktigt bra. Kul att lära och läsa böcker om ett spännande ämne. Jag belönade mig idag med att tillbringa dagen med Tarja. Vi åkte tidigt till Bukit Gaising för en 90-minutersvandring i djungeln. Det gäller ju att ta alla tillfällen till stigningsträning inför Mount Kinabalu om en månad. I helgen åker jag och Hans dock till beachen, en fyradagarstripp till Penang. Lovely!?
Efter en dusch hos Tarja åkte vi till mysiga Bangsar Village och åt lunch, indiskt såklart när vi får välja. Lite shopping på det!
 
Härliga möten med människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0