Tråkiga dagar!

Har varit influensasjuk med förkylning, ont i kroppen och huvudvärk några dagar och jag tycker riktigt synd om mig själv. Hans är bortrest. Han jobbar i Jakarta den här veckan. Åkte söndagmorgon och kommer hem fredagkväll. Jag har läst allt på FB, tittat på pinterest, läst bloggar, sett en bra film "Saving Mr Banks" med Tom Hanks, Emma Thompson och snyggingen Colin Farrell! Några bra filmtips? Böcker orkar jag inte läsa. Jag vill bara bli frisk! Dricker te med färsk ingefära och citron, men i den här värmen passar det bättre med smoothies. Det får bli en gjord på äpple, gurka, citron och ingefära! Tänker på er alla goa vänner därute och glöm aldrig att vara stolt över dig själv! Du är utvald (iallafall av mig). Puss på er! 
 
 
Läste idag några visa ord från Meditationsguidén!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig!!

Bra filmer:

The Butler
Words
Runner runner
12 years a slave

Kram från grannlandet:-)

Svar: 12 years of Slave har jag sett, men de andra får jag roa mig med imorgon! Hoppas ni har en bra semester! Kram och hälsa
Malaysiafrun

2014-01-29 @ 14:46:27
Postat av: Mona

Hej Ancha ! Hoppas den går över snabbt din influensa 😊 har du sett den nya svenska filmen Hundraåringen som klev ut genom ett fönster ? Boken är fantastisk men filmen är helt OK

Kram Mona

Svar: Tack Mona! Jag har inte sett filmen, men boken har jag läst och den var underhållande. Kram
Malaysiafrun

2014-01-30 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0