Härliga dagar på landet!

Vi har ju vårt mysiga lantställe i Harpsund strax utanför Flen, cirka 12 mil från Stockholm. Innan jag åkte ut hämtade jag upp min bästa vän Eva och hennes 13-åriga dotter Saga som kom med flyget från Nairobi. Familjen Wiberg får tillträde till sitt hus den 1 juli så det passade perfekt att vara tillsammans med mig några dagar på landet. Snacka om att vi saknat varandra...Vi packade bilen full oc körde ut till landet och det kändes precis som att vi var på väg på semester...Mysigt!
Det är ALLTID sol i Flen då Eva hälsat på genom åren och så även denna gång... Efter en långpromenad på ett par timmar kände vi oss redo för ett premiärdopp i sjön. Det var ganska så kallt, men uppfriskande... Och roligt hade vi!
Förutom bad riggade vi studsmattan och åkte och shoppade lite på "Lager 157".
Det är något speciellt med vänskap som varat i över 35 år. Eva och jag åkte på en jorden-runt -resa i elva månader som nyfikna tjugoåringar... Redan då visste vi att "Ingenting är omöjligt" (Gunde Svans och vår egen devis)...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0