Livet på landet!

Det är avkoppling att "Bara Vara" och det är jag när jag är ute på landet och har goda vänner på besök. Eva och Saga har varit med mig sedan i onsdags då de flyttade hem från Nairobi och sedan gästspelade syster Viktoria och Matilda en natt och sista natten kom Evas man Hans ut. Härliga dagar med dessa underbara vänner är nu till ända...Och det känns lite ensamt här i gungstolen på punschverandan där regnet smattrar på taket. Fåglarna kvittrar på och duvsången är igång...Trots att jag har sol året runt längtar jag nu efter sol och värme. Det får nog min kropp aldrig nog av!
 
Massa god mat, goda viner och härliga stunder med samtal och skratt är nu över för den här gången! 
 
Liten insats med färg och klipp gjorde jag på Eva... 
...Och visst blev hon fin!
Hans var ivrig att gå ned till sjön och fiska när han kom hit! I det enkla landetlivet finns något för alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0