Mitt hem!

Vårt fina ställe här i Duvbo, Sundbyberg längtar jag alltid tillbaka till. Vi byggde en tvåa under huset där vi huserar när vi kommer hem. Eftersom vi hyrt ut vårt hus kan vi på det här sättet ändå "komma hem"... Jag njuter av att vara här sommartid med ängarna, sjöarna och Sundbybergs stad inpå knuten... Sundbyberg är Sveriges minsta kommun till ytan, drygt 42 000 invånare, mycket bra kommunikationer och för övrigt en expansiv kommun där var fjärde invånare jobbar inom den finansiella marknaden. Såväl Swedbank som SEB har sina huvudkontor här. Med gångavstånd till "stan" med alla affärer och restauranger (Sveriges restaurangtätaste område) kan man inte annat än trivas här i Sumpan...åtminstone på sommaren. 
 
Några fotografier från fina hus i vårt Q-märkta Duvbo...
Hemma på vår gata...
... Och vårt egna "tornhus"!
Såhär bor jag i sommar under huset i vår "grotta "där jag är sambo med Matilda...
 
 En stor del av tiden spenderar jag såhär i sommar...Men det är jag väl inte ensam om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0