Sverige

Nu är det äntligen dags för mig att flyga hem till sommaren i Sverige.... Och nu längtar jag... Såklart efter att få umgås med alla fina vänner, träffa våra underbara barn, men också efter att äta goda ostar och att cykla. Jag hoppas att det är lite varmare nu, att syrénerna fortfarande blommar och att det är grönt.
 
Imorse när jag skulle börja packa upptäcker jag att mina tre kostymer (som jag aldrig använt här) är täckta med vita mögelfläckar. Förtvivlad beger jag mig till kemtvätten som lovar att de ska bli som nya igen... Jag kände att det kanske var bäst att tvätta upp jeanshögen också...
 
Igår åkte vi in till stan och uträttade några ärenden, åt mexikanskt på Changkat och passade på att ta en halvtimmes Reflexology (fotmassage när de trycker hårt på vissa punkter) medan det spöregnade ute.
 Söndagsträning med bandet och den här gången var de hos Björn. Ulrika bjöd över oss på lite mysigt eftermiddagshäng på deras balkong på 21:a våningen med em fantastisk utsikt över hela stan...
 På kvällen grillade vi...
 Nu är det dags för boarding...Tjoohooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0