Trevlig Midsommar!

Mer svenskt än midsommar blir det inte... Nostalgisk tänker jag tillbaka på alla midsomrar vi firat i Yttersjö då traktor med björkklädd vagn åkte runt sjön och hämtade upp alla barn och övriga festdeltagare för det gemensamma midsommarfirandet. Våra barn fick fina traditioner och år med släkt och vänner... Alla var välkomna!
 
Förra året hade vi också en riktigt härlig dag tillsammans i Holmnäs strax utanför Umeå. I år kunde de väl fått lite bättre väder...
Svårt att föreställa sig att det här är samma ställe...Ett år senare!
I år var meningen att Matilda skulle åka till Fiskebäckskil och jag skulle passa på att besöka Lise och Pelle i Hovenäset utanför Smögen, men min hälsa satte stopp för det. Denna förba...de migrän! 
Några tröstande ord gjorde mig glad och jag kommer att fira med Carin och Mange i Åkersberga. Jag är tacksam och glad över att jag har flera goda vänner...
Jag saknar såklart min fina man idag! Det är nog första gången på 29 år som vi inte är tillsammans...
 
En riktigt trevlig midsommar önskar jag alla goda vänner runtom i vårt land och värld! Stora kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0