Bokat möte

Det var inte igår man hade ett möte inbokat... Vi i Handelsbanken har ju ett kontor här som består av en person. Abhinash (Abbe) och idag hade vi stämt träff på hans kontor på 36:e våningen (!) i Menara Maxis som ligger närmaste granne med Petronas Twin Towers. Inget dåligt läge och utsikten var formidabel! Det var två receptioner som såg till att jag skrevs in och var där i rätt syfte. Spännande att höra hur ett representationskontor i Handelsbanken jobbar här och höra lite om hur det är med min "gamla" arbetsgivare. Jag fick även med mig ett exemplar av vår personaltidning och den ska jag "slänga" mig över nu. Vi avslutade en trevlig förmiddag med lunch. Tack Abbe för idag!
 Själv har man bytt ut "bankdräkten"...för ett tag iallafall! Tog bilden hemma innan jag åkte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0