Fest hela helgen!

I fredags träffade vi gänget och det var några veckor sedan vi var med en aw. Alltid lika roligt med massa skratt, men också allvarliga stunder. Jag ber att få återkomma lite senare om det...
Lördagkväll var vi bjudna till "Havanna" av Johan (och Tom). Två Ericssonkillar som varit i det här "paradiset" länge. Tom till och från i tjugo år och Johan i sju år. Riktigt trevliga killar som kommer att vara saknade... De bjöd generöst med "free flow" och jag fick min "Strawberry Daiquiri". Barkillarna på Havanna vet hur en Daiquiri ska blandas till. Det gäller även för "Margaritas" och jag undrar om vår Amanda får smaka sådana här goda drinkar i Mexico där hon är nu... Jag vet att Karibien och Mexico också kan...
Lite golf har vi också hunnit med...
...Och idag har vi biljetter till Formula1-tävlingarna!
Årets "Skofestival" går också i helgen och jag blev inte lite förvånad då jag ser välbekanta ansikten på deras inbjudan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0