Formula1

Förra året tänkte jag nog att det skulle vara en gång, en sådan där upplevelse som man "checkar", bockat och klart precis som Mount Kinabalu, men jag föll för grupptrycket... Det var väldigt tamt lopp (Hamilton var i ledning från första stund) och de nödvändiga örpropparna behövdes inte i år på grund av att de ändrat motorerna (miljötänk tack och lov) så den höga ljudnivån var obefintlig. I år hade vi med Marcus Eriksson, men han hade det trögt. Vi hade i år andra platser som säkert också påverkade att upplevelsen för min del var "sådär". Susann gjorde dock sitt bästa som "sportjournalist" för hon refererade från Internet och hade god koll. Nästa år blir det dock garanterat inget Formula1 för min del...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0